zaterdag 14 mei 2011

Gorilla Binti bij C1000













Woensdag 18 mei,

C1000, Winkelcentrum Brazilië. 10.00-12.00 uur. Speciale winkelochtend bij de C1000, ter gelegenheid van de jaarlijkse “shopping spree” van gorilla Binti. Binti woont in Artis en zou het liefst elke week zelf haar boodschappen doen. Meestal komt het er niet van, maar vandaag mag Binti lekker inslaan bij de C1000.

Ze heeft alleen geen geld, en daarom aan ander winkelend publiek het dringende verzoek Binti’s boodschappen (hoofdzakelijk bananen en pakken Fristi) te betalen. Gelieve wel royaal te doneren, Binti heeft in het verleden een krenterige klant eens heel inventief maar bijzonder pijnlijk met ongepelde bananen mishandeld. Foto: Binti bestudeert de aanbiedingen.

5 opmerkingen:

  1. Kootje Stapelaar14 mei 2011 om 19:38

    Ik heb jullie pas ontdekt en vind het een heel goed initiatief. Ik wil ook wel ideetjes bedenken. Ik ga zeker woensdag een tros bananen sponsoren voor Binti, want dat is een schatje! Maar ze heeft wel een ochtendhumeur, want vorige week op zondagochtend heeft ze met poep gegooid naar bezoekers van Artis. Dat geeft nare vlekken!!!
    Groetjes, Kootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal, Binti is best lief maar ik vin dat nijlpaard Ottolien ook een keertje mag winkelen bij de supermarkt want zij komt er nooit eens uit! en in Artis zijn nog veel meer dieren die ook wel eens een keertje mogen wikelen in de supermakt! Dat vinden wij allebei.
    groetjes van Sam en Trigger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer onhygiënisch, dieren in de supermarkt. Ik ging meestal al naar AH, maar nu mijd ik C1000 helemaal. Apen zijn sowieso vies en ze hebben heel onsmakelijke konten met uitstulpsels eraan. Bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb met Binti gevochten om een watermeloen. het was de laatste. het was ook mijn laatste gevecht met een gorilla. gorillas horen niet in een supermarkt. en watermeloenen hebben best een harde schil.

    BeantwoordenVerwijderen