zaterdag 14 mei 2011

Bunny Slipper Stunt Racing


Maandag 16 mei,








Levantplein, 16.00 uur.
Mozaïque Zwikkers (Amerongen, 1974) en Boff Binck (Bunschoten-Spakenburg, 1973) zijn al vijf jaar ongeslagen Wereldkampioen Konijnensloffenstuntracen, officieel genaamd “Bunny Slipper Stunt Racing”. Ze geven een demonstratie van deze spectaculaire racesport op het Levantplein, waar een slalomparcours is uitgezet met enkele springheuvels en andere hindernissen.

Ook zijn er tribunes, zodat het publiek de verrichtingen van de coureurs optimaal kan volgen. Foto: Mozaïque en Boff kort na hun kampioensrace in de Mojave woestijn in 2008, waar zij snelheden bereikten tot 300 km per uur!

1 opmerking:

  1. Mozaïque, ik zag je op Zandvoort in 2006 en ik volg je sindsdien je bent cool maar Boff vindt ik niet bij je passen. Hij schakelt niet soepel en zijn bochtenwerk zuigt. Eigenlijk is hij geen coureur voor jouw. Behandeld hij je wel goed? Ik geloof er niks van. Maar, ik wil je oliepeil wel eens checken ;)))

    BeantwoordenVerwijderen